Påfyllning i sminkväskan!



Alltid något som får en att skina upp som en sol ;o)
För mig är smink och produkter en stor del. Visst har jag använt vanliga produkter och smink från H&M, Men efter att ha börjat använda I.d Bare Minerals är jag fast. Har använt det i snart 2 år och klarar mig inte utan nu!

Eftersom hudtonen förändras med årstider var det på tiden att jag beställde sommarsminket ;)

 





Resultat:



Alla lägger ut bilder på sina dagliga kläder och stilar.
Så här får ni en gravids klädsel en sån här varm dag...(okej kanske inte så vart men stekhett för mig!!)

     



Nu ska jag fara och hämta Syster & Johan som kommer med bussen från Stockholm kl 14:15. Efter det blir det en sväng ut till Mamma & Pappa.


Läget i magen är oförändrat och jag börjar undra hur länge man ska gå med detta...tids nog..Tids nog ;)
Trodde nästan i natt när jag vaknade av världens värk att "Nu sätter det igång!"
Men han ligger fortfarande kvar och har det trångt! =)




Föresten, Jätte jätte jääääätte roligt med alla kommentarer. Det gör det sååå mycket roligare att blogga!
keep it up ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad fin du blev i blondt igen... Men nu får krabaten ta och komma ut snart... vill ju se han :D

Tack för din kommentar igår :)

Postat av: Elsa

Åhhhh fin mage! Du är jättevacker som gravid! Säkert annars också såklart ;) Ska bli så roligt om man får se den lilla bebben sen=)

2008-06-19 @ 16:20:09
Postat av: Mli

I.d Bare Minerals, Hur mycket kostar den? :)

2008-06-19 @ 19:24:09
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback