Tåls att tänka på.



Ibland fastnar man helt enkelt i sina tankar. Och det har jag gjort nu.
Hela dagen har jag tänkt på föräldraskapet och med allt vad det innebär.
Jag kan skatta mig lycklig att jag både bär på ett liv och lever ett fantastiskt liv! Det finns då många många måååånga par där ute i världen som jobbar på att få det jag har, hela livet. Jag pratar om att få bli förälder, Lyckan att få bli förälder.

Utan att nämna namn så finns det ett par i min o R´s närhet som jobbar på att skaffa barn, det visar sig vara näst intill omöjligt för dom.. Och mitt hjärta verkligen värker för deras skull..
Man ska absolut inte ta saker o ting för givet. En sån sak som att skaffa barn tänker man "Det ska jag skaffa när jag väl träffar rätt man"...Men tänk om det skulle visa sig att det faktiskt inte är så enkelt??

Det verkligen värker i min kropp när jag tänker på det. Tänk att inte få uppleva detta? Det är faktiskt inte alla som får uppleva glädjen över ett graviditetstest som visar positivt!


Mina tankar går idag till dom alla som kämpar och kämpar!






Nu har jag fått skrivit av mig lite av mina tankar.. *Skönt*


Efter en kväll på Bio och sett Sex and the City the movie så är jag nu DÖDStrött :)
Sängen nästa.



Jag älskar min son som än så länge ligger kvar i min mage.
Och jag dyrkar min sambo, att få somna mot hans axel om kvällar är fantastiskt!



Kommentarer
Postat av: Frida

förstår dig.. det är så tragiskt att inte alla kan få uppleva en graviditet... :(

Men nu håller vi tummarna för dig och hoppas att allt med förlossningen går bra :)

Magen är såååå stor och fin ;)

Postat av: Linn källström

Håller med Frida. det är targiskt för vissa som inte får uppleva graviditeten, men du själv får känna dig stolt iaf :) Hoppas allt med förlossningen går bra. gillar verkligen din stora mage, den ser så mysig ut =D

2008-06-22 @ 13:35:27
URL: http://deeppurple.blogg.se/
Postat av: Chris

Jag förstår hur du tänker gumman. och trots att jag och P nu gått helt skilda vägar, för evigt, så blir jag varm i hjärtat av att veta och se hur underbart du har det. jag vet också att jag någon gång kommer få ha det så, jag hoppas och vill det så innerligt. Trots att det inte blev med min P. Älskar dig gumman.

2008-06-22 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback