2 Mysdagar!


Åh vilka sköna dagar jag haft nu.
Igår vart det lite shopping på stan och sen mys med gosen. Promenix till coop och handlade gurka och dipp :)
Sen blev det One Tree Hill maraton *Skrattar*

Ida ringde broder D och frågade om jag var hemma, Så han,Oliver och Jenny kom hit.
Vi mysfikade och jag pussade på Oliver som börjar bli såååå stor. Världens underbaraste brorson :)

Ikväll blir det hockey ute i timrå hos ma & pa! Hoppas R hinner komma hem från Gävle innan dess.
Han är ju där nere och jobbar 2 dagar i veckan men han är bara där över dagarna, Skulle nog inte vilkja vara ensam här på nätterna med magen :(

Här kommer lite bilder på charmtrollet!
   






För övrigt så har jag kanske världens bästa sambo och pojkvän.
Jag verkligen älskar honom högt och djupt!



PUSS

Kommentarer
Postat av: M

Jag jag gjorde ju det... men det gick bra :) några extra timmar på schemat den här månaden.. Behvs när jag kommer hem från Thailand :)

Om jag ska vila ;) ja ska verkligen Njuta!

Tack för igår! Jag längtar tills nästa gång.

Jag hade kaffedarr resten av dagen igår.. Har inte druckit så mycket kaffe samtidigt på år och dar ;)

Postat av: M

Anna, uppdateringar ;)

2008-03-28 @ 23:30:08
Postat av: Angen

hoppas de går bra me huset =)

2008-04-01 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback