HON gör min dag :)



Denna tjej må vara ung, Men hon gör mig sååå glad! En kaffekopp i ena handen, den andra på magen till denna låt får mig bara att le! Okej, jag ska också medge att jag har tagit ett par danssteg till denna låt för en stund sedan, och plutten verkar gilla henne också ;) Han sparkar!


Ni ska se våran lägenhet just nu, USCH! jag går omkring i labyrint gångar här hemma. Kartonger och möbler exakt ÖVERALLT! Katten verkar dock gilla det ;) hon gömmer sig i alla möjliga lådor och trånga utrymmen. Tänk om jag själv kunde vara så glad över det ;)





Igår när vi rensade kläder så slängde jag en stor svart säck full med kläder. Endel faktiskt riktigt fina kläder men som jag insåg att jag nog förmodligen INTE kommer använda efter denna graviditet. Nog för att jag kommer komma i mina små 34, det är en sak som är säkert, men kommer jag VILJA ha på min dom där minimala jeans shortsen som halva rumpan synns i samtidigt som jag går och drar en bebisvagn? Nej.
Trash time over! ;o) haha.


Så istället sitter jag nu och kikar in jätte jätte fina klänningar som jag kan ha till sommaren och som kommer passa mig och min fina mage. Här får ni lite smakprov!


     

 dessa byxor bara älskar jag och MÅSTE HA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Snubblade in på din blogg...Hur har du det? Vilken otroligt fin bebismage du fått =) Kram

Postat av: Din älskade

Hej Gumman! ille bara säga till dig att jag längtar efter dig och vill hålla om dig och vår älskade William. Puss på hela dig. Din Robert

2008-03-13 @ 09:17:41
Postat av: Mathilda

Hej! Hoppas allt är bra! Det ser väldigt bra ut så jag kan inte tro annat... själv ligger jag i 40 graders feber..
Men det går nog över snart!

Magen blir verkligen bara finare och finare..

Kram Kram!

2008-03-13 @ 13:08:30
URL: http://doii.blogg.se
Postat av: Eden

hej hej!hittade
hit genom familjeliv :-)
såg de
fina klänningarna som du hade
lagt upp här..
vart har du hittat dom någonstans?
jag är på jakt efter nån bra klänning till ett bröllop som jag ska till i juni
:-) men jagmåste försöka börja leta i tid :-)som man har nåt och ha på kroppen :-)
Mvh Eden

2008-04-10 @ 22:53:19
URL: http://edenb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback