Plutten tränar!



Vaknade tidigt i morse, redan vid 07 och var inte på något toppen humör, vissa dagar känns bara så otroligt trista.
Älsklingen kom hem med lunch vid 11 och jag var fortfarande på dåligt humör.. Men det ändrades sen och vi bestämde oss för att ta oss en promenad i det fina vädret uppe på Hemlingby.
Vart genast på bättre humör!

Sen vart det mys på soffan en stund för att senare vandra ner på körskolan här brevid och gå på handledningskurs. i 3 TIMMAR! *Suck* Efter det var slut var vi vrålhungriga så det blev lite kina mat. Mumma!

Ikväll har vi bara legat på soffan och myst. Sett på Hockeyn, och äntligen vann Timrå en match, på tiden!
Magen började göra ont efter en stund och jag fick nästan panik av smärta. Känns verkligen att han växer nu, och det med basta! Lägger jag handen på magen känner jag hela tiden hur han rör sig och gör små kullerbyttor.
Och nu har sparkarna börjat bli starkare! Pappa Robert tror att plutten tränar frisparkar, Haha!

Så otroligt mysigt att känna den lille där inne, men samtidigt så svårt att förstå att våran lilla bäbis ligger där inuti mig och växer. Nu är det lite mindre än 19 veckor tills han är beräknad att komma. Och sen ska vi bli Mamma o Pappa. Tanken är ju helt magisk!

Robert börjar rycka och gör roliga ljud när han känner plutten sparka på hans hand. Kärlek!

I morgon ska jag packa ner alla saker som ligger i sideboarden inne i sovrummet, för sen mina vänner är det nästan inget mer som kan packas ner förutom alla kläder. Var sååå duktig i går och fort gick det. Så det är väldigt tomt här i denna förbaskade lägenheten. Längtar hem till huset!!!!!!!


Näe nu ska jag tvätta fejset sen studsa ner i sängen och försöka sussa lite. Magen gör ont :(





Puss o sånt!




Älskar mina pojkar! =)







 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback