Mys-dagar!



Ja det är vad jag (Vi) gör hela dagarna just nu. Myser myser myser och åter myser!
Vissa dagar är det bara sååå skönt att göra absolut ingenting! I morse klev jag upp med min R runt 7 och åt mysig frukost och när det var dags för honom att bege sig mot jobbet så gick jag & Milia upp i sängen och myste och somnade om! *Riktigt skönt* sover konstigt på nätterna nuförtiden, massa massa konstiga drömmar om pojken i min mage..Men har hört att det är vanligt att man gör det såhär på slutet :)

När man tänker efter är det inte sååå länge kvar. Snart är Maj slut och vi går in i Juni månad, då är det absolut inte långt kvar :) Och det är sånna tankar som får en att orka med detta! Jag börjar nästan längta till förlossningen till och med :)

Igår bestämde R och jag oss för att göra iordning det sista i vardagsrummet, det har liksom legat lite på is av någon knepig anledning. Så igår shoppade vi nya mattan, den stora fina tavlan, en hylla på Mio och lite blommor och lyktor. Blev riktigt mysigt här nere nu, Innan var det lite opersonligt men nu är det sååå mysigt :)
Lägger in lite bilder senare :)

Nu kommer snart jessica hit på en kaffe och lite sällskap. Alltid kul med sällskap då jag sällan åker någonstans själv nuförtiden :S
men i morgon ska jag till Karin & lilla isabelle, ska komma en kvinna från Me and I kläder och visa lite barnkläder också bjuder karin på lunch :) Kommer bli riktigt trevligt, Undra hur mycket jag kommer shoppa då?? ;S
Nu var det ju sååå länge sedan jag handlade något till lilleman.



Näää laddar upp lite bilder senare för nu kommer J snart!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback