Såååå :)



Nu har jag suttit och fixat och trixat lite vid datorn och ÄNTLIGEN fått till några videoklipp på vår lille kille.
Jag kan säga er, att se sin ofödda son på detta vis ... Det är en otrolig känsla. Längtan efter honom blir starkare och mer påtaglig för varje dag som går. Jag verkligen älskar varenda centimeter av den lille killen som ligger och guppar där inne i min mage!

 


Ska sätta mig och göra iordning några fler i morgon :)





Här tänkte jag också lägga in lite bilder från Stockholm.
Dom ligger nog ca 3 veckor före oss i sommar värmen, otroligt varmt och skönt där nere och alla gick omkring i kjolar och korta shorts. Såååå skönt!
Hade iaf en toppen weekend där nere, Myste lite med Terese och syster min.
Riktigt riktigt bra. Men hemmakär som jag är så säger jag, Borta bra. Men Hemma bäst ;o)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback