Alba!



Idag ringde veterinären och hade mest bara positiva besked!
Det skulle inte funka med en protes då skadan är så pass gammal, men däremot har dom gjort en annan typ av operation på en hund med liknande skada som Alba, och då har dom helt enkelt gått in och kapat ena benet som "Sticker upp" Det benet som alltså egentligen skulle sitta fast i höftkulan. Så de är denna operation som Alba ska göra.
Nu inväntar vi bara svar från försökringsbolaget, går allt som det ska, så är det operation redan på TORSDAG!
Åh jag blir så glad för min Albas skull..hon förtjänar verkligen att slippa denna smärta..Lillhjärtat!!!
Jag återkommer om info när vi hört från försäkringsbolaget!

Nu ska jag uppdatera om MIG istället. Jag har en stukad handled och är lindad i handleden. AJ! Smärtan är sjuk. Satan  i gatan vad ont det gör. Och jag är ju som jag är jag också...har gått och bitit ihop flera dagar och hoppats att det skulle bli bättre liksom, men igår fick jag nog av smärtan. Åkte upp på akuten och är nu sjukskriven från "mammaledigheten" låter kanske konstigt...Men eftersom jag inte ens kan lyfta William och än mindre sköta om honom så måste ju R vara hemma med oss. Och för att han ska få ta ut pappadagar måste jag sjukskrivas, sagt och gjort. Så nu måste JAG ta han dom min lilla handled och verkligen låta den vila...lättare sagt än gjort kan jag säga med en 4 månaders pojke... ; )

Ikväll har vi varit och myst ho Frida o Theo. Efter läkarbesöket for vi ner till dom också köpte vi hem lite kinamat och bara mös! Theo och R sparkade boll och hade sååå skoj, R sparkade och Theo kröp efter. hihi!
William däremot tror jag håller på få tänder + att han är lite sjuk (snorig och hostig) Så han har inte varit så himla nöjd..jätte kinkig och grinig..stackars älsklingen. Hoppas han mår bättre i morgon.
Just nu håller han på äta upp alla våra händer. Allt ska in i mun. Bara för det kliar!


Nää nu ska jag mysa med min familj och snusa min son i nacken. åååh


Hörs o störs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback