Fredag!




ÄNTLIGEN Fredag! Som jag har längtat.
Gårdagen var toppen, For ut tll Birsta med Frida o Theo runt 13 och kom inte hem förrens klockan var strax efter 18.
Sen var det en kämpig kväll med William IGEN, vet inte vad det är för fel? Helt plötsligt VÄGRAR han att somna på kvällarna, tar nästan 2 timmar att få han att somna? Det brukar ju bara ta en liten liten stund i vanliga fall..
Va tror ni mammor? Börjar han bli så stor så han inte behöver sova lika ofta på dagarna?? Jag vet inte...
Men det är sååå jobbigt. Han skriker o skriker o skriker, men så fort jag går in i ett annat rum med honom och låter honom "vara med" och sitta i knät, ja då blir han tvärtyst? och jätte glad? Hmms...

Nåja, i natt fick jag sova hela natten alldeles själv. Robert tog hand om William på nedervåningen. Efter 2 kämpiga nätter själv så behövdes det! *Pusta ut..*
Så idag är jag utvilad. William powernappar just nu, sen när han vaknar är det dags att göra sig iordning. Jag brukar sätta honom i babysittern utanför duschen när jag gör mig i ordning och där sitter han så nöjt så.

Idag ska vi på stan och luncha, Sen ska R o Mats (Theos pappa) fika och och ha pojkarna så jag och Frida kan kika lite på stan i lugn o ro. Herregud jag har ju inte köpt en enda julklapp?? Måste skynda.... :)

Ikväll vet jag inte alls vad som händer? Kanske middag hos Mammsen? I Dont know. Men en sak vet jag, det är väl att R MÅSTE se idol hahahaha ; )



Nääääää HEJDÅ! =)



Kommentarer
Postat av: Carro

Hade jätte TREVLIGT, väldigt lyckad födelsedag!:D Fick en massa fint! Vi ska på Birsta idag vi, men oppas ni får mysigt så syns vi en annan dag! KRAM!

Postat av: Carrolixeen

Kanske en tand på g. Savannah va exakt sådär innan hon fick sin första

2008-11-21 @ 12:08:25
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: rebecka

Jag tror också det kan vara en tand.. Julie har haft det jättebesvärligt på nätterna varje gång hon fått en tand.. hon har sex stycken nu btw :)

2008-11-24 @ 17:30:10
URL: http://goingkronos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback