Julat lite.. ; )



Ikväll när vi kom hem fick jag världens ryck, jag blev sååå sugen på att jula lite. Men eftersom vi har ett stort hus så orkade jag inte byta gardiner i alla rum, så i vardagsrummet får dom vanliga vita panelgardinerna hänga kvar med lite dekoration dvs. Lite glitter och fina röda glittriga kulor i alla tre fönster. Lite adventstakar och små tomtegummor. Åh så mysigt! I köket ska jag hänga upp julgardiner men dom ska jag stryka i morgon, också måste jag köpa en julstjärna till ena fönstret där. Måste även handla lite julsaker till övervåningen och vårat sovrum. Har ju inte bott såhär stort förut så sakerna räcker liksom inte till ;) måste därför handla.

Första advent på Söndag. Åh så mysigt! Williams första jul. De ska bli så roligt att skapa lite traditioner och verkligen mysa med våran lilla älskling!!


Go kväll ni tysta läsare :)

Kommentarer
Postat av: Chris

Åh jag avundas er! =) Längtar SÅ tills den dag jag har egen familj att skapa traditioner med! =) Hoppas ni har det underbart! kramar i massor

2008-11-26 @ 09:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback