Myskväll hos Familjen Lindström-Englund.



Vi börjar bli friskare här hemma. Eller egentligen är vi friska men jag har varit lite trött bara. Blir väl lätt så efter man varit dålig men har ett barn att ta hand om ; )
Ikväll har vi riktig myskväll. Vi har nyss ätit pannkakor med vanilj glass och jordgubbssylt.
Nu väntar lite fika ; Kaffe och wienerbröd.
På ett sätt är det skönt att jag slutat amma, NU kan jag äta hur mycket pannkakor jag vill och dricka kaffe!
W var väldigt känslig när jag hade ätit något med mjölk i eller druckigt kaffe!

Hur som helst, såhär ser det ut hos oss en helt vanlig Tisdagskväll!

     

 





Titta så rund han har blivit på så kort tid.
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Brukar läsa din blogg ibland och undrar hur det har gått med er hund ?

2008-11-04 @ 17:29:05
Postat av: Jossan

Vad skönt att han blir rund och go =)



Lily har slutat gå upp i vikt tydligen...

Inte hänt något på flera veckor och jag hoppas bara att det beror på att hon är inne i en tillväxt period, för hon äter hela tiden..!!



Ersättning har hon ätit sedan hon föddes eftersom att jag av någon anledning inte kan amma och hon sveper en hel flaska varje gång...



Tokiga barn =)

Postat av: Anna L

Till Anonym:

Läget är oförändrat med Alba. Hon äter smärtstillande 2 ggr om dagen. Hon tar vanliga lite lugnare promenader men om man släpper henne så springer hon gärna omkring och busar? Konstigt men sant! Hon älskar att springa omkring, speciellt när snön kom, då blev hon helt galen av lycka, tror faktiskt hon aldrig sett snö!

Vi pratade med veterinären i dag och han hade fortarande inte fått något svar från..strömsholm (heter de så?)



Vi skulle höras om ytterligare ett par dagar.





2008-11-04 @ 19:41:06
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Frida

Åhh han är som en liten liten fin docka. :)

2008-11-04 @ 20:29:47
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Frida och Alicia

Gud så fin han är lill prinsen!

2008-11-04 @ 20:35:31
Postat av: Chris

Du är utmanad gumman ;) Kolla in vår blogg!

http://devilsandsaints.blogspot.com/

2008-11-04 @ 20:51:45
Postat av: jenny

Hej! ja nu mår han bättre, har inte varit dålig bara lite feber, har knappt märks att han haft det men nu är den borta hoppas inte den kommer tillbaka, så imorgon blir det dagis! ja man vet aldrig kanske är för att han sett W, men nu gömde jag den igår spå han har inte frågat efter den heller, skönt!! han bajsar och kissar på pottan hela tiden nu, så kul!! men kan glöma bort sig ibland. ring när i får höra om alba!! kram

2008-11-04 @ 21:08:17
URL: http://jennlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback