Tisdag hela dagen!



Andra dagen R är hemma. Så mysigt, men jag hoppas min handled blir bättre FORT. Saknar verkligen att busa med William och allt som hör till!
Lille w verkar lite sjukling...hostar och är jätte snorig. Tanken var att Mats o Theo och Robert o William skulle åka o bada i morgon, men vet inte om det kanske är så bra. Få se hur William mår under kvällen, Kanske bara blir en lugn fika för dom grabbarna!

Idag var vi på birsta en sväng. Jag kollade på lite jeans, kan ju inte ha några som jag har hemma nästan, alla sitter...som säckar. Nä kanske inte riktigt så men dom sitter INTE bra. Efter förlossningen köpte jag ett par nya jeans, dom kan jag INTE ha längre..dom är det strlk 27 på, i Dag följde ett par 24:or med hem. 3 storlekar! Blä. I hate my minibutt. I Want my ...vad var det dom kallade den...Ghettooo bottyyyy back!
Och eftersom jag är så kort så är 24:orna aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalldeles för långa. Måste lägga upp dom ikväll.


Nu ska vi äta lite middag och William ska sitta med, och smaka lite potatispure. Mumsfillibabba!!



PÖSS :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Om det kan glädja dig att du inte är ensam om detta... Syster Yster har heller ingen rumpa och har oxå storlek 24

Puss och kram

2008-11-25 @ 16:31:04
Postat av: Linn Källström

Såg dig och din familj igår på birsta :) så söta ni var tillsammans :)



Du är inte ensam om detta med jeans heller , jag har 24/32 i jeans, och dom sitter ibland som säckar.. jag kan ge dig ett råd .. gå på Gina Tricot och kolla på jeans där .dom brukar sitta ganska bra :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback