Dag på stan!



Dagen har jag och William spenderat med bästaste Frida & Theo.
Vi tycker det är sååå mysigt att umgås med dom. Man blir alltid på sååå bra humör ; )
Frida är en sån glad tjej och hon sprider verkligen glädje kring sig. Hon är så positiv. Och positiva människor finns det alldeles för få av. Hon e en favorit :)

Sen åkte jag o R ut till barnenshus och handlade täcke och kudde till Williams vagn. Åkpåsen som vi fick med vår Emmaljunga är alldeles för liten. Uscha, William ser ut som en stoppad korv i den, haha.
Så nu ska han få det varmt och skönt under ordentligt täcke.

Och kvällen spenderade vi hos mamma o pappa, blev bjuden på middag och myste lite efter det.
Nu är det Idol på tv och jag tycker det programmet är såååå uttjatat. Uscha..men R tycker givetvis det är skoj.


Blir nog tidig kväll ikväll. För i morgon ska vi minsann på DOP, Lille Adams dop, det ser vi fram emot!





natti!

Kommentarer
Postat av: Frida

:D :D :D



Du har blivit utmanad, kolla min blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback