Dop och 50 Års fest



Idag var det Adams alldeles egna dag. Han hade nämligen dop. Platsen var Alnö kyrka och det var så mysigt och fint.
En jätte duktig tjej som sjöng och Adam var på jätte bra humör ; ) Mamma Caroline var jätte jätte fin i sin klänning och nya hår! Efter det var det lite mat och fika, Satt och surra med Frida och hennes Mats, medans Theo for runt som en virvelvind på golvet! Längtar tills William far omkring sådär ; )
Dom är så mysig Frida och hennes lilla familj.
Har inga bilder ÄN från dagen, Frida stod för fotograferandet, så jag får vänta tills jag får bilderna av henne.

Efter det for vi på 50 års kalas, även det på Alnö. Det var R´s morbror som fyllde. Även där fick vi mat och fika så nu är vi verkligen PROPPMÄTT!  Märktes på William att vi varit ifarten hela dagen, han blev väldigt kinkig och gnällig på slutet så vi for hem och myste lite.

Snart blir det bad för lillgoknölen våran, sen blir det lördagsmys i soffan för mig och R.


Det var våran dag, Hur har ERAN Lördag varit?


Ha en UNDERBAR kväll!

Kommentarer
Postat av: anneli

tack för att du berättade! jag lovar jag ska hålla ut!:) hoppas allt är bra med er! kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback