En vanlig Tisdagskväll.



Ja äntligen är det kväll. Jag är såå såå trött i dag. Vet inte varför egentligen, kanske för att William verkar ha en liten närhetsfas just nu, och ska antingen sova ovanpå mig eller tätt tätt intill (jag själv sover väldigt dåligt då. då jag hela tiden ligger lite på helspänn) Hur som helst, vi hade en jätte mysig morgon och sen kom R hem lite tidigare pga vissa saker på jobbet krånglade och det inte var någon mening för honom att vara kvar. Så innan han hade kommit innanför dörren hade jag kokat varmchoklad och vi bestämde att vi skulle fara upp på Sidsjön och gå lite i höstsolen.
Det var riktigt mysigt!

Sen ikväll har vi myst som alla andra kvällar.
Klockan 19 var det dags för badet för lilleman och han plaskar mer o mer för varje dag som går.
Efteråt är han på ett strålande humör och sen åker pyjamasen på och det är läggdags.
R sköter den biten och jag tar hunden på prommis, sen sover prinsen när jag kommer in.

Så nu kan vi ha lite kvalitetstid (det är man inte bortskämd med nuförtiden) Jag snaskar godis för fulla muggar och ska alldeles strax kura upp mig i R´s famn. Den bästa famnen som finns!



Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback