Första gången.



Ja första gången jag ska lämna William idag. Jag är väldigt nervös, vet egentligen inte varför.
Som sagt ska ju min mamma o pappa vara här hemma med W medans jag och R är på middag och hockey, och jag VET att det kommer gå sååå bra. Mamma har sån fin hand med William.
Men jag kan inte hjälpa det, är jätte nervös. Tänk om lilleman tror att vi lämnar honom, FÖR GOTT! (jag vet att han inte tänker och känner så) men endå! ; )

Näää det kommer gå så bra (har sagt det till mig sjölv 100000 ggr i dag redan) *Skrattar*

Nej nu ska jag fixa tvätten sen vaknar nog lilleman.
By the way; William gillar inte mina mjökbröst längre! Han totalvägrar dom, nu duger endast flaskan. Rolig unge de där :)







Haha inte alltid lätt att fånga ett leende på bild.
Mamma älskar dig William, Mest av allt på hela jorden!
Du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Anna, vad glad jag blir :D Hoppas ni får en trevlig kväll med mycket kvalitétstid ;)

Postat av: Anna Lindström

Det gick ju jättebra i går, vi hade en mysig kväll med bad och mycke pussande.

många kramar// mormor

2008-10-31 @ 10:55:57
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback