Hej jag heter William och jag är v

MMS

Hej jag heter William och jag är världens finaste!


Kommentarer
Postat av: karla

sötis!! längtar efter min ja meeed!!!!

2008-10-11 @ 23:59:13
Postat av: Jennie

AH, dej känner jag ju igen. Du var tillsammans me min kompis Ivan och du känner väl min tremänning Peter Englund? Grattis till bäbisen :D va kul, nu har jag nått och läsa och se fram emot :) du kanske redan vet att jag är från Sundsvall, men bor i Sthlm nu vantrivs nu när jag är gravid vill jag bara hem till släkten och vännerna. Men är fast här nere.

Postat av: Bella

Va söt han är! =)

2008-10-12 @ 09:48:30
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Makarenna

Vad stor han har blivit:D

2008-10-12 @ 12:53:15
Postat av: Jennie

Är i vecka 15 så har en bit kvar :D men tycker det går i racer fart! hinner inte riktigt med. Men det är för jag stressar så mkt i arbetet. Inget UL ännu, fått tid 11 nov längtar.



Tog ni reda på könet iförväg?

2008-10-12 @ 19:57:02
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Frida & Theo

Stooor ponken! Vi måste ses nåt nu snart! :) Kram på er

2008-10-12 @ 23:15:22
Postat av: Jennie

Ja jag måste ta reda på könet :) jag är för nyfiken för att kunna hålla mej i 9 månader. Och som du säger, när hn väl kommer ut vill man bara se till att hn är frisk.



Gash, nu tycker jag tiden går sakta helt plötsligt, haha, vill veta nuuuuuu

2008-10-13 @ 07:55:59
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack för ditt inlägg.

Hoppas att jag kommer att älska mitt hull sen, men min klinik där jag fortfarande är inskriven för en gammal ätstörning håller hårt i mej nu under graviditeten. Känns jätte skönt att ha dom där brevid.



Du, jag fastnade för Williams "dräkt" på den här bilden, JÄTTE FIN. Vart har du köpt den?



2008-10-18 @ 17:33:34
Postat av: Anna L

Den dräkten fick vi av Carolin & Johan. Enligt lappen inuti är den köpt på Lindex! Men det är storlek 50 så lilleman kan inte ha den längre nu :(

2008-10-20 @ 12:36:37
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback