Ingen höjdare!



Nej, Stadsturen i dag var ingen höjdare, iaf om man frågar William. Vi som var såååå taggade.
Precis när jag fick in maten på Charm slog han upp sina blåa ögon och ville inte längre ligga i vagnen = övertröttkille.
Skrik skrik skrik. Gick gikc och åter gick men han somnade inte om. Då fanns bara en sak kvar att göra. Åka hem.
Han somnade som en liten prins i bilen och har sovit tills nu.

R kom hem för 30 minuter sedan. Med 3 Röda rosor och en strut med Åre Choklad.
I Adore You! Du är liksom livet för mig ; )


Tror minsann jag ska kicka ut R,William & Alba på liten mysprommis så jag kan städa huset.
Jag kan liksom inte koppla av när det är rörigt. SEN måste jag vila....ZzzZzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




Hörs o störs.
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback