Måndag.



Idag fick jag sovmorgon för William. Han vaknade klockan 7 och då klev vi upp en stund, sen somnade minsann sötnosen om och sov till klockan 11 (!!!!) Oj så skönt! ; )

idag ska vi till Veterinären med våran älskade Alba.. Vi har sett att hon "haltar" lite och är väldigt stel i sin högra höft..
Hoppas verkligen inte det är nått problem med henne..Vi vet ju faktiskt inte vad hon har varit med om i Rumänien..Vi vet att hon måste ha haft svansen bruten på ett ställe, för den är krokig också är den hård på mitten..
Älskade älskade Alba...
Håll tummarna för oss i dag!!

Efter det ska JAG torteras, jag ska nämligen till Tandläkarn. USCH! Jag avskyr det. Och efter graviditeten så har jag fått ett hål..efter allt godisätande..Samt att jag bet av en flisa av en tand under förlossningen. ajajaj!



Cia fotade William i går. Fick massa massa fina bilder.
här får ni ett smakprov. Lägger in lite fler ikväll!



Kommentarer
Postat av: linda

vilken söting, rätt skoj att det är 1 dag emellan,

Postat av: Anonym

Angående Alba så har vi "samma problem" med aslan. Vi han röntgat och aslan lider av björntass. Dvs har går för djupt ned på tassen så det blir överansträngt i muskeln och leden.

Sen hade han också bakterier i stjärten, vilket ledde till mycket tvätt av baken, och haltande för det gör ont.



Hoppas det går bra för er! puss puss puss

2008-10-20 @ 13:01:52
Postat av: Chris

det var jag som skrev ovan :)

2008-10-20 @ 13:02:27
Postat av: Anonym

2008-10-20 @ 15:19:35
Postat av: Lois

vilka raser är hon? Väldigt vanligt bland blandraser att dom har lite vajsing i höftlederna. fått för mig att det va mest collie och labkorsningar men jag vet inte? men ha en hund höftproblem så hjälper det att massera några ggr om dagen, och se till så att dom inte sitter still i kylan allt för länge. lätt att dom blir stel och haltar nu när kylan börjar smyga sig på!



Hoppas det går bra hos veterinären och att det inte är något allvarligt!

2008-10-20 @ 16:41:21
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se/
Postat av: Mamma Till Tea

Hej vännen, Hur äre läget?Hörde Angen sa att du va skulle hänga på henne hem till mej imorgon ?Gud så trevligt! Vid 13 passade det dej också ? Ska på bvc imorgon vid 16 därför tog vi den tiden! Ska bli toppen roligt att träffa William och dej så klart /T.N

2008-10-20 @ 18:42:15
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback