rekord-sovning!



Inatt har ivarjefall William slagit rekord i sovning.
Vi sövde honom i sängen efter badet kl 20:00 sen sov han tills vi skulle sova kl 22:00, då ammade jag honom halvt sovandes, så han somnade om direkt efteråt. Sen amma jag igen klockan 01 och sen klockan 04 (då fick vi söva honom igen) sen sov han till klockan 08:00!!! Det har nog aldrig hänt!
Han är sååå duktig min son. Sen ska man ha klart för sig, att bara för att det gick toppen ikväll kan det lika gärna krångla ikväll, bebisen bestämmer liksom  ; )
Men han börjar bli äldre och börjar få lite rutiner nu så jag hoppas det fortsätter i den här riktningen ; )

Jag känner mig sååå utvilad ; )
Nu på morgonkvisten ska "mormor" komma förbi en stund. Mysigt!


Hoppas ni får en UNDERBAR dag!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad skönt för dig =)

Här hemma har vi också haft rekord sovning, Lily somnade 20 igår och imorse fick jag väcka henne 8:15 för att hon skulle hinna äta innan Pontus skulle till dagis =)



Jag vart helt förvirrad imorse då Henke pussade mej hejdå och jag fortfarande inte varit upp och matat henne =P



Postat av: Sabina

HejHej

Vad glad jag är att jag hittade din blogg. Det är nämligen så att jag läste din dagbok på lunarstorm (när man hade det) ofta och kommer ihåg att du skrev i rellativt flitigt. Så nu när jag hittade denna bloggen tyckte jag att jag kände igen dig o ser till och med att du har fått en liten son. Grattis!!

Jag ville mer säga den att du ska veta att du var en väldigt stor förebild för mig då jag osså hade det väligt tufft med mitt ex & familjen hemma. Kännde igen mig mycket i vad du skrev och kände, så nu när jag har chansen så skulle jag vilja tacka dig för att du valde att dela med dig (även om det bara var på lunar) & det gör mig väldigt glad att se att ditt liv gick från splitter till paradis. Alla lycka till dig Anna, du ger mig hopp om en bättre framtid. Tack!



/Sabina

2008-10-08 @ 15:55:22
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min också :)

2008-10-08 @ 15:57:54
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback