Babyträff! :)



Usch denna morgon har inte alls varit vidare skoj. William vaknade och gallskrek. Och det fortsatte nästan hela morgonen, vet inte alls vad som var felet, och det visste han nog inte själv heller, bytte på honom och försökte amma honom med han total vägrade, R har varit hemma på förmiddagen för vi skulle iväg och väga W, så R gick omkring och bar på William och tillslut somnade han. Han vaknade nog helt enkelt på fel sida, som sin mamma gör ibland ;)

Sen var vi ju iväg på vägningen och vågen står nu på 5050gram. Min lilla 5kilos bjässe!
Nu sitter jag och väntar på skjuts för vi ska nämligen på vår första babyträff i dag, hemma hos Caroline. Frida och Theo ska också dit =) Ska bli såå kul och träffa lite andra mammor och snacka lite skit =)
Så william ska få träffa kompisarna Adam och Theo i dag för första gången! Hoppas bara inte William blir grinis!

Och efter det ska min moster och hennes man komma hit på besök. Dom har inte träffat w än så det ska bli skoj!



Tror jag kommer somna utan problem ikväll efter denna morgonen ;)



Lägger in lite bilder senare från babyträffen =)

Kommentarer
Postat av: moster jenny

over 5000kg. han vaxer sa det knakar. hoopas han ar pa battre humor imorgon bitte! kram

Postat av: karla

vad heter du på familje liv?? :P

2008-09-02 @ 19:13:07
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback