long long time ago!



Nu är det ett par dagar sedan jag skrev igen, ibland går dagarna alldeles för fort. Man har fullt upp för jämnan tycker jag. Sällan man går och drar fötterna efter sig nu! Det finns det liksom inte tid för.
Däremot har jag fått sovmorgon, hela 3 dagar i rad!! Har ammat william vid 8 på morgonen, sen har R tagit med sig William och Alba på långpromenader. Så jag har fått legat i sängen och sovit alldeles själv i 2 timmar varje morgon!! *Sjukt skönt* Man uppskattar dom tysta timmarna ;)
Tack R för att du är en fantastisk Pappa och sambo. All kärlek till dig!!


Hela helgen har det sett ut som en bomb exploderat här hemma. Vi håller ju på att renovera som sagt, tur att man har en pappa som är plattsättare. För vårat kök är sjukt snyggt nu! Har nog aldrig sett ett sånt snyggt kök ;) Det är iofs inte riktigt klart än, det ska fogas också ska dom sätta upp nya fläktkåpan. Också har dom gjort om våran entré. Även den blev mycket fin!!

Men har också hunnit med en sväng på både stan och Birsta under helgen med Mamma. Mysigt!!


Vad har jag mer att skriva då? Jooo Igår var vi och hälsade på Roberts barndomsvän som nyss fått sitt andra barn.
Blev en liten Cesar, och gud så liten han såg ut. Även fast det bara är några veckor sedan vi kom hem från BB så såg William ut som en jätte brevid cesar! Man glömmer så fort!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback