Måndag igen!



Veckorna verkligen springer förbi. Idag är William 7 veckor gammal. Han är alltså snart 2 månader...ojojoj..
Men man ser hur hans utveckling verkligen går framåt. Igår upptäckte han sin vänster hand!! Han tittade på den med stor förtjusning, lillgubben min! Han har även börjat smaska på händerna!
Nu kan man också sätta hani babysittern framför tv´n och där sitter han och små jollrar och tycker det är sååå kul!

Idag fick mamma Anna sovmorgon, känner mig inte så kry.. Lite halsont och hemsk huvudvärk. Hoppas det går över!
senare i dag ska vi mäta och väga prinsen, jag gissar på 5,5! Han har nämligen börjat äta så förbaskat! Dom 3 senaste nätterna har han vaknat VARJE timme och ska ha mat. Jobbigt...Kanske därför man har huvudvärk??
Nej jag tror han har kommit in i en tillväxt period. Man nästan hör hur han växer! När han föddes hade han storlek 50 och det va lite stort..Nu har han storlek 62!!

I helgen har vi även köpt en ny bil. eftersom den förra brann *skrattar*...Vi vågar oss inte på några fler Volvo ;)
Så denna gång blev det åter en Saab, dock en Saab 9,5 eftersom vi sålde våran splitter nya Saav 9,3 för den var för liten.
Bilen är APsnygg! =)


Nääää nu ska jag ta en varm dusch och hoppas att jag mår bättre sen.




       



Kommentarer
Postat av: Bella

Gud va söt han är! =)

Fin bil också.

Krya på dig!

Kram

Postat av: Bror Englund III

He's getting bigger!

Han kommer ju kunna gå nästa gång jag träffar honom:)

Hoppas ni mår bra!

Kramar



/ Tomas

2008-09-15 @ 21:10:25
Postat av: Ferhat

Haft en bra dag?



Förresten Du har en fin och intressant blogg faktiskt :). Fortsätt så här :)

2008-09-15 @ 21:28:49
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: DevilMike

SAAB? är ni helt galna,,, aja du vet vad jag sagt!S



2008-09-16 @ 13:52:07
URL: http://devilsandsaints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback