Nattstund.



Nu har jag ny fräsh färg i håret, mörkbrunt. Och nya fräsha mörka ögonbryn. Har till och med hunnit med att sola (vilket jag inte har gjort sen tidigt i våras..) Känner mig pigg & fräsh!


När jag nattade William för en stund sedan bara värkte mitt hjärta av kärlek.
Där stod jag med han i min famn, gungandes så som han vill, också tittar han upp på mig och ler.
Det är sån otrolig kärlek man har till sina barn så det går verkligen inte att förklara.
Jag älskar varje liten centimeter utav William och alla hans små roliga ljud.
 

- Och självklart älskar jag även hans pappa. R är min dröm!




Nu ska vi ha lite mysstund här, Vi har hyrt film nämligen!

Kommentarer
Postat av: isas mamma

mysigt med film :D

Postat av: isas mamma

mysigt med film :D

2008-09-28 @ 20:43:52
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så jättemycket :)

Trivs jättebra med nya frillan ;)

2008-09-28 @ 21:35:07
URL: http://fridatorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback