-¤[ Happy lördag! ]¤-



Vaknade till solsken i dag. UNDERBART!
Grabbarna + Alba är på prommis i den underbara solen och jag har precis packat väskan + mat till William.
Jag,W och Alba ska sova hos min M&P i dag eftersom Robban ska käka middag med en vän här hemma + se på fotboll + gå ut. Lika bra att låta grabbarna leka ifred *Fniss*
Själv ska jag kocka god och smarig Thaikyckling gryta till middag för M&P =]


Men först ska vi fara till svärföräldarna en sväng, dom kom hem från Kina i gårkväll efter ha varit där i 8 dagar. Ska bli så roligt att träffa dom och höra hur dom haft det. Inte varje dag man åker till Kina liksom. Dom hade handlat massa saker också, roligt! =]



Hoppas ni har en LOVLEY Lördag allihopa.




**
6 Dagar till OP
**




Bjuder på en "oldie" på mig & svärfar. =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback