Dåligt bloggande!



Senaste veckan har jag varit otroligt dålig på att blogga, kanske inte konstigt då jag mest legat i sängen coh önskat jag skulle dö så jag skulle slippa smärtan. Idag är första dagen jag ens klarat av att tvätta håret, R hjälpte mig =)
sakta men säkert börjar jag bli bättre!

Men dagarna är fin, R är hemma och busar med vår ängel och han växer sååå för varje dag. Nu kryper han fram till olika föremål och ställer sig upp alldeles själv =)

Nu ska jag äta lite. skriver mer i morgon!! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har följt din blogg nu ett tag! :) Vilken fin son ni har!! :) Hoppas att smärtan släpper snart! :)

Postat av: Malin

Hej! Har full förståelse för att du inte bloggar så mycket nu :) Själv hade jag otroliga smärtor i två veckor efter. Jag föder hellre 2 barn om dagen än att göra om op... :)

2009-04-30 @ 07:36:07
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: isas mamma <3

ajajaj låter som det gör jääätteont, stackare!

2009-04-30 @ 11:32:37
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback