Lite här och lite där!



Igår skickade jag in lite bilder för framkallning. Tänkte slänga upp lite fina ramar och massa nya kort på en vägg här i vardagsrummet. Jag tycker att foton kan göra ett rum så personligt och fint på många olika sätt. Me Like.

Idag har vi inte gjort något speciellt alls. Vi har grillat korv och myst på baksidan av huset. Och njutit av solen som faktiskt valde att titta fram på förmiddagen! Gud så ljuvligt. Solbrillorna på och pressa i solen. mmmmm!!!

Senare så ska familjen Lindström Englund åka ner på Biteline och käka god buffé. Var evigheter sedan vi var där. Jag var stammis där när jag var tjockgravid. Åt en hel STOR pizza själv, varje gång *Skrattar* Mumsfillibabba!!
Och sen är det såå skönt att R är ledig i morgon också, detta blev en lång och skön helg!


Hoppas ni njuter av solen idag och av ledigheten! =]

Föresten, någon som är intresserad av en soffa?
http://www.blocket.se/vi/21136683.htm?ca=4_s 

Kommentarer
Postat av: Frida

jag tyckte jag att namnet var lite välbekant!



Jag var inne och kikade på den förut idag :o)

Postat av: Jennie

Äntligen får jag känna på hur det är att vara mamma :D ALDRIG mer blir det en naturlig förlossning, och inget jag bara säger utan jag får rent ut sagt inte göra det för sjukan. Nu ska jag lida några veckor till innan jag blir av med min infektion, men jag är så otroligt stolt över min ängel så jag lider mer än gärna, bara jag får se att hon mår bra så är jag jätte nöjd med läget :)



Nu du Anna får du komma med alla tips du har när det gäller små änglar



2009-04-12 @ 17:57:40
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja detta är en Emmaljunga, men vi köpte en beg, och och den var röd :) Du är inte yr ;) Bara vi som yrat till det..Emmaljunga är ju en mycket bättre vagn så vi kör på denna istället :)

2009-04-13 @ 09:02:25
URL: http://annasara.net
Postat av: Jennie

Havandeskapsförgiftningen som ställde till det till en början och som gjorde att det blev en akut igångsättning den 2 april, hade jag väntat 1 dag till hade det förmodligen blivit kejsarsnitt... så här i efterhand hade det varit bättre. Men nu är allt gjort och nu får jag se till att bli kry, åkte på 3 olika infektioner i kroppen. Haft fruktansvärt ont och haft hög feber så inte kunnat stå på benen... första stegen jag tog några dagar efter förlossningen såg ut som jag legat i koma och förlamad i några år, benen höll verkligen inte upp kroppen. HEMSK tid har det varit efter förlossningen, men nu är jag hemma, fortfarande svårt infekterad och hög feber, men tror det är bra att få vara i hemmamiljö och få läka i lugn och ro med min nya familj.



Ska ta och berätta allt i bloggen nån dag, men orkar verkligen inte, 17 dagar på sjukhus och har hänt för tok för mkt så vet inte vart man ska börja liksom :)



2009-04-13 @ 10:50:05
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback