Mycket bra dag!



Så kan man sammanfatta denna dag. Hela dagen har varit underbar, även fast inget speciellt har hänt.
Jag mår verkligen som bäst när hela familjen är samlad, Jag & Robban & William.
Idag sålde vi våran kära soffa. Fick pengarna som vi ville ha för den och snabbt gick det. Trodde aldrig så många skulle höra av sig! Där ser man.
Så nu har vi en provisorisk soffa i vardagsrummet. Vi lånade en fråns R´s mamma & pappas sommarstuga, dom lär nog inte sakna den eftersom dom är i Kina just nu. =]
Våra nya soffor kommer den 28 april. Så fram tills dess får vi sitta i en liten 3 sits soffa *fniss* En som tycker det är bra är William. Det blev sån tom stor yta här i vardagsrummet så har har sprungit runt runt i cirklar med gåstolen och skrikit av lycka! =] Lillhjärtat mitt.

I morgon börjar R jobba igen. Gud så tråkigt. Men så ser ju vardagen ut. Vet inte riktigt vad jag och W ska hitta på. Är det möjligtvis babysång i morgon, någon i min grupp som vet??!???
Isånnafall blir det en mysig prommis dit och tillbaka. Perfekt!

Nej nu medans sista tvätten går i maskin ska jag njuta av lite godis och se på säsongpremiären av Hitta Hem som går på kanal 4.



Hoppas ni mår BÄST.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Helloo.



Det är ingen sång imorgon, påsklov! :)

2009-04-13 @ 19:26:52
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

Postat av: karla

är itne säker men tror inte babysången är öppen eftersom det är lov ..

2009-04-13 @ 20:12:04
Postat av: M@jk

Du glömde nämna Alba som familjemedlem :)

2009-04-13 @ 23:49:42
Postat av: Anna

Jag längtar tills jag kan sätta dit/ev. ta om hålet i naveln :)

2009-04-14 @ 10:18:05
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback