William Update.



William har kommit till ännu en utvecklingsfas. Ännu fler erfarenheter rikare.
Nu på kvällarna till läggdags har vi märkt att han ändrat beteende otroligt. Han somnar relativt fort pga att han är så trött. Men bara några minuter senare vaknar han skräckslagen och verkligen gråter tårar. Han är jätte ledsen.
Vi pussar och nattar om och han somnar igen, men sen går det bara några minuter och han gråter likadant igen. Och så fortsätter kvällarna tills man lägger sig med honom. Då sover han gott, HELA natten.
Han har alltså börjat inse att "Mamma o Pappa försvinner ur rummet och jag är helt ensam."
Lillälsklingen min, tänk att han börjar bli så stor så han förstår sånt, ordentligt!

Han börjar också bli väldigt Pappig! Är R i närheten så sträcker han upp armarna och skriker tills han får komma till Pappas famn. Likaså när jag matar honom, det går nästan inte om R är i samma rum. Han ska BARA till R då.
Sötnöten!



I morgon ska jag och mamma o William ha kvalitetstid och jag ska få sola solarium *Fniss* Sånt lyx händer inte varje dag ; ) Däremot skulle det inte bli så bra väder verkar det som, det suckar vi åt! usch. Ge oss MER sol. Sol = Glad! =]

Torsdag ska jag & William träffa Jessica & Leo och ta en birstatripp med fika och surr! Det ska bli mysigt tycker vi! =] Så det ser vi fram emot!

Fredag då ska vi ha en riktig Familjedag, för Lördag och Söndag kommer jag och William vara hos min mamma och pappa. För Pappa Robban med vän ska få ha huset för sig själv och göra VAD DOM VILL. Tror dom ska käka middag, se på fotboll och gå ut på kvällen. ÄNTLIGEN! Jag som tjatat såå på att han ska hitta på något roligt!

Så ser vår resterande vecka ut!



Nu ska jag snart sova. R ska upp klockan 05 och då kommer lille herrn i huset förmodligen också vakna.
Och jag orkar inte vara HELT död! =]

Puss o Natt!

Kommentarer
Postat av: carro

Ja sådana människor ska man "sortera bort" snabbt som attans, men det är inte alltid så enkelt. Känner igen utvecklingsfasen du skriver om, Adam är likadan men jag upplever att det blir bättre o bättre! Hoppas ni får en trevlig vecka med massa bus o mys!:) ps. Ja man vill ju ha något att göra om veckorna annars så klättrar man ju på väggarna när alla andra jobbar! ;)

Postat av: Jossan

Hihi, tänk att jag tror alla pojkar jag känner med en sund relation till deras pappor är pappasjuka...

Min son är INTE ett undantag, pappa är verkligen världsbäst och jag har tur om han ens vet vem jag är, typ =P



Men så hade jag ju den gudomliga lyckan att få en av varje och prinsessan däremot verkar vara en riktig mammatjej, vilket iofs kan vara lite jobbigt det med då jag aldrig får vara riktigt ifred...

Vilket även den bästa av mödrar gärna vill få vara ibland =)

2009-04-14 @ 21:12:55
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback