10 Augusti uppd.



Var lite spänd medans vi satt och väntade på att få komma in till läkaren i dag. Som mamma plågar man sig ofta med att tänka det "värsta". William fick en Drikki i väntrummet sen blev vi uppropad.
Läkaren var väldigt trevlig och förstod oss och tog oss verkligen på allvar. Han började med att bekanta sig med William, det tycker jag är viktigt. Han frågade oss hur vi hade upplevt det hela och vad vi hade för frågor. Han tyckte vi skulle göra en undersökning. Lyssnade på hjärtat ordentligt, lungor också. Det lät bra! Sen kikade han efter "gömda" infektioner. I öron näsa hals. Han hittade inget, och drog därmed slutsattsen att det måste ha varit Affektkramper.
Men om det hände igen, under andra omständigheter, då han inte är upprörd dvs, så skulle vi höra av oss på en gång.
Åh så skönt. Älsklingen är helt frisk. Nu väntas bara och se om det händer igen, Vi kan hoppas att det INTE gör det.


Efter det for vi ut på Birsta. Första stoppen var på Barnenshus. Var tvungen att springa in och köpa en ny snuttefilt till William, eftersom han tappade sin i helgen.Vad är livet utan snutten? =)
Sen tog jag en prommis till Birsta city, så William skulle få somna.
Sen gick vi runt i lite affärer. Köpte 2 farfarströjor på JC.
Efter det kilade vi över till IKEA. Där var jag på jackt efter lite saker till hemmet. Nya kuddar, kuddfodral,nytt spjälskydd, lite lampor m.m.
Blev en lyckad shopping!

Väl hemma gjorde jag klart med tvätten som gått varm i dag. 3 maskiner tvätt ställde jag mig och vek. *Puh*
Men nu är det klart.



William snusar sött i sängen just nu och vi är dödstrött både jag och R.
Blir nog en tidigt kväll och en dejt med boken.



I love you I love you I love you!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi har kompisar vars barn också gör så. När han blir arg och inte får som han vill så blir han så arg att han blir blå och tappar luften.

Väldigt hemskt och hjärtskärande.. men det är inte ovanligt att barn gör så :(

Hoppas han inte fortsätter. Kram

Postat av: Jennie

Va skönt att han är frisk ! Och jag hoppas Ni slipper ett till anfall :O berättade för Thomas att sådant här kan hända småbarn, han visste inte heller att sånt här kunde hända (han kan mkt om sjukvård) så nu är vi förberedd om det skulle ske.



2009-08-13 @ 17:00:59
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback