10 Augusti

Först och främst, Grattis Emilie på din födelsedag!


Vaknade imorse, trots denna slående trötthet. Jag är väl helt enkelt inte van än, efter 1 år!
Kaffe kopp efter kaffe kopp. Mys i soffan framför Pingu och tusen kramar.
Sen var det bus, för hela slanten.
Var ner till tvättis i källarn, fixade med tvätt och slog igång en ny maskin. Tröttheten slog till IGEN.

Sen skulle hjärtis sova. Tog vagn och hund och gick ut på morgonprommis i solen. Den blev låååång.
William brukar i vanliga fall slockna på en gång, men idag tog det en timme. In i duschen och i med första lunchen klockan 10 till mig! Mums!

Vi har fått till på Vårdcentralen med William, hos en läkare klockan 14. Dom förstod verkligen att vi var oroliga. Självklart ska dom göra en ordentlig undersökning på W, och visar det ingenting så är det förmodligen affektanfall.
Och då ska vi naturligtvis får information och lite mer "kött på benen" om just det, tyckte sköterskan.

Efter det får vi se, men det blir nog en tur till Birsta City! Tjohooooo!
För nu har vi bil igen! Hahahah


Nu ska jag sippa lite yoggi och bara njuta av lugnet, innan min lilla herre vaknar.



Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Theres

Hoppas det går bra hos läkaren. Jag har råkat ut för ett par barn på förskolan som har fått affektanfall och det är verkligen riktigt otäckt att se. Att behålla lugnet tills det går över känns som en evighet. Jag väntar spänt med att få höra hur det har gått 'håller tummarna'

2009-08-10 @ 13:39:31
Postat av: Carro

Jäkligt otäckt det där med anfallen =/ Men jag lovar dej, det ringer dagligen in oroliga föräldrar (jobbar ju på SOS) och är helt skräckslagna, så det är relativt "vanligt" bland små barn. Själv skulle jag nog bli helt galen som mamma, hemska tanke! SKÖNT att VC tar er på allvar och gör en riktig utredning iaf! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback