7 augusti



Ännu en dag i plurret!
Men först var vi in en snabbis på stan, köpte fina byxor till William på PoP och beställde en tid på JESS åt mig, för klipp och sling i morgon. Min födelsedagspresent av Hjärtat. Du e Bäst! *Smack*
Sen mötte vi upp syskonen Englund och for på Kuben. Men vad hände med vädret?! Ena sekunden var det stekhett och strålande sol, andra sekunden var det rådimma och iskallt! Vi packade och drog hem.

Sen har vi storhandlat. beställt kinamat och mumsat gott. Inte mycket mer. Min ork räcker verkligen inte till..
Men vi har haft myskalas i soffan. Det gillar W.

I morgon ska jag som sagt till frissan kl 11:oo och bli fräsh i huvudet. Känns gudomligt bra måste jag påstå! Ska njuta som bara den! Efter det bli det nog en sväng på stan och kika på lite drakbåtsfadderuttan och efter det är vi bjudna till min mamma o pappa på middag och mys.

Jo, jag har köpt en bok också, den tänkte jag kura ner mig i soffan med nu..


Kommentarer
Postat av: Angen

hoppas håret blev bra=)

på måndag ska jag till frissan..ingen aning om hur ja ska klippa..det får vi nog se när jag kommer därifrån :D

Postat av: m-t

jodå.. "viker" benen mot magen gör vi... hon på bvc visade lite olika "babymagmassage" grejer vi kunde göra för att underlätta för skroten.. men det hjälper ju faktist.... känns som att det börjar bli liiite bättre nu, men han har det fortfarande jobbigt nån timme varje dag...men det går väl över snart... =)

2009-08-08 @ 23:04:46
URL: http://fotbollsfrun.devote.se
Postat av: mli

Grattis, hoppas du får en fin dag! :)

2009-08-09 @ 08:08:43
URL: http://mlish.se
Postat av: Frida

Grattis på födelsedagen! :)

2009-08-09 @ 10:06:03
URL: http://fridatorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback