Besök



Idag sov lilla herrn till 07:15. Är det verkligen sant? Kommer det hålla i sig? Man kan alltid hoppas!
Han som ALLTID vaknat senast 6, sen den dag han föddes ungefär. =]

Vi har i vanlig ordning myst nu på morgonen. Sett på lite tv, lekt brummbrummbil och allt det där. Efter en prommis på 30 minuter somnade sonen sött i vagnen. Jag börjar gruva mig lite nu inför hösten. Det innebär att vi måste ordna nya rutiner med sovningen på förmiddagen. Han brukar aldrig kunna somna i vagnen OM och NÄR det regnar. Då leker han bara med regnskyddet och kommer aldrig till ro. Och han är desto svårare att söva ner inomhus på morgonen. Hmm, det måste jag klura ut hur jag ska fixa =]

Nu sitter jag och vräker i mig massa toasts. Mycket smarrigt.
Får besök om en timme ungefär. Jessica och Leo och gravidmagen kommer, samt Tina och Tea.
Skönt,då får barnen leka sig vilda =]


Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kanske snarka en stund.



Hoppas ni får en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken mysig mage du fått :) Vilken vecka är du i nu? Förstår verkligen eran lycka! :) Spännande för William att bli storebror :)



Ja snabbt går det, minst sagt, vet inte vart tiden tagit vägen..och vad gjorde man innan Elis kom!

Postat av: mamma till tea

gud vilken snygg blogg....ska åka in imorgon pressentera mej o lämna cv iaf.nere på charm. hoppas man få ett till extra jobb iaf.:)synd ja inte kunde komma idag,blev så mye.men nu sitter ja hos mamma o ska få middags snart.mums. men skrev till jessica att kan vi inre boka typ norra? någon dag?=) saknaer .puss o kram

2009-08-18 @ 15:46:22
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback