En väldigt trött morgon.


Denna trötthet..
Som tur är har min älskade son börjat sova lite längre på mornarna. Och när han väl vaknar ligger han ofta kvar och myser 30 minuter. Mammas hjärta. Men sen är morgonen en ända kamp. Inte pga William, han är så duktig och leker alldeles själv. Men denna förbaskade förlamande trötthet. Jesus!
Vi tog en dusch runt 9 och myste i duschen jag och W.
Efter det kände jag mig mycket piggare. I med lite mer frukost, både för mig och sonen.
Sen blir det en prommis ute i det sköna vädret.

Nu sover sonen och jag ska luta omkull mig på soffan.


ZzzZzzZzz




Jo just ja. Ringde MVC i morse för att boka in för inskrivning.
Sa att jag hemskt gärna ville ha Carita som jag hade sist. Och det gick jätte bra.
Så nästa tisdag kl 9:00 ska jag dit!
Känns lite mer verkligare då =]

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade Carita på slutet jag med, då min vanligt bm gick på semester! :) Hon gillade jag supermycket!

Postat av: Frida

Min blogg har nu blivit lösenordsskyddad pga. en person. Men vill ni fortsätta läsa är det bara att skriva i: Användarnamn: coca Lösenord: cola

2009-08-17 @ 13:16:52
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis :] Mysigt med en till bebis!

2009-08-17 @ 15:15:48
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej, jag hade Yvonne fram till vecka 38, sen Carita två gånger och sen blev det ju överburenhetskontroll på sjukan :) Åh är du färdigutbildad undersköterska? Är lite sugen på det :)



Skulle absolut ha tid för en ny design till dig, har några på kö nu dock som jag betar av en efter en när jag får tid över :) du kan väl skicka ett mejl med bilder och vad du tänkt så fixar jag det när de blir din tur :) glöm ej inloggningsuppgifter! kram!

2009-08-17 @ 16:35:02
URL: http://annasara.net
Postat av: Emelie

Jag var också vääldigt trött i början när jag väntade Lucas, då fick jag rådet att köpa niferax på apoteket. Och mina dagar blev genast bättre, blev mycke piggare och gladare =)

2009-08-17 @ 17:54:01
URL: http://incorrigible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback