Mitt hjärta är värt guld!



Jag måste bara få skriva några rader från mitt hjärta, till mitt andra hjärta, Robban.
Jag vet faktiskt helt enkelt inte vad jag skulle göra utan honom. Han är just nu min högra hand, mitt andra jag.

Tiderna som är just nu, så är jag verkligen inte mig själv. Jag orkar knappt städa, klarar knappt av att laga mat pga lukterna. Orken tar slut runt 17 på dagarna och sen ligger jag nästan bara i soffan.
Han får göra såå mycket just nu, men på ett sätt tror jag inte det gör honom något. Han vet att denna period är övergående och att jag annars är den som sköter allt det där. Jag vet atthan hjälper mig och oss, just pga av kärlek.

Och jag är honom så tacksam. Bara en sån liten sak att han tar fram en skål fil så fort jag kliver upp, för att underlätta mitt illamående. DET är kärlek i mina ögon. Och han är min sambo och bäste kärleksvän.

Sen värker det i mitt hjärta samtidigt, för jag vill göra allt. Jag vill ju städa fint, och laga god mat och ha det fint hemma när han kommer hem från jobbet. men jag får helt enkelt försöka gilla läget dessa veckor då allt är extra jobbigt..
Och hoppas att han har överseende med mitt arga humör som helt beror på dessa hemska hormoner.


Från mitt hjärta, till ditt hjärta - Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Angen

förstår hur du känner, hade de lika dannt själv...var helt slut runt 17 tiden och hade lätt kunna lagt mig för natten då!

vill ni följ med och bda här i timrå någon dag?

Tina och tea ville hänga på =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback