Vart tog tiden vägen?



Idag började älsklingen att jobba igen, känns som det var nyss han kom hem från jobbet och sa "- Åh nu har jag 5 veckors semester". Men som sagt, tiden går fort när man har roligt!

Vi började dagen med att hela familjen åt frukost tillsammans. William älskar att sitta och smaka på våran yoggi och våra mackor, efter att han ätit sin gröt. Det är kvalitetstid!
Efter det blev det bus och lite gå-träning. Och just nu ligger han och napar i garaget! Haha. Alla grannar håller på renovera och bygger ut och ´bygger altan. Så han sover bäst sånna dagar om man stället vagnen i garaget! =]

När han har vaknat är det tänkt att vi ska äta lite lunch tillsammans och sen ta bussen ner på stan och shoppa lite. han fick massa massa presentkort på PoP så idag ska jag handla den där dyra fina höst jackan! Kul!! Tänkte även kolla efter lite 2-dels pyjamas åt lillherrn och lite smått och gott. Sen tänkte jag handla lite olika fina blockljus och andra ljus kreationer. För nu börjar det bli lite mörkare på kvällarna och då är det såå mysigt med lite ljus tända. Butik Annelie är en favorit!

Sen ikväll har vi absolut ingenting planerat. Bara mys och stoj!



Lyckan är total här hemma. Livet är till för att levas, så lev det full ut.
Jag Älskar Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback