Dagen shopping.



Eftersom jag är det "största mysmongot som går i ett par skor.." enligt robert, så innehäll såklart mina shoppingpåsar idag nästan bara "myspys-saker". En ny fluffig,underbar och vacker morgonrock, mystofflorna från inlägget innan, och en ny fräsh bh. (och en vardags klänning..)

Det tog mig en timme bland alla affärer innan jag hittade den morgonrock jag ville ha. Man kan väl se till att vara snygg även när man myser? :)
Och denna jakt på bh för mig...Suck.... Hade inte en tanke på att det skulle vara så klurigt! Mina "mått" stämmer ju inte riktigt med hur man egentligen är byggd. Jag är ju jätte tunn runtom men behöver D. 70-75D, Men nu har tuttsen eller bomberna eller vad tusan man ska kalla dom, svällt så hemskt iom graviditeten. Så idag stegade jag in på Twilfit och bad om hjälp. Blev en amningsbh (för att dom är så jävla skööööööna) i stl 70E. Hahahaha
Jag kommer ha ihjäl någon med mina tuttar snart! Hur som... nu sitter dom på plats iaf.

Här kommer lite bilder..


  


 

I morgon är det nyårsafton och vi har valt att spendera den hos min mamma och pappa på landet. Lite pulkåkning för William sen 3-rättersmiddag och annat gotta!


Hoppas ni får en fin Nyårsafton och var RÄDD om varandra!!
Ses nästa år! ;)



Kommentarer
Postat av: mli

En sån där bh hade jag med, jätte skön!!

Postat av: Språkpolisen

jätteskön...

2009-12-31 @ 13:37:36
URL: http://www.polisen.se
Postat av: Madde

Kan tipsa dig om affären Change i birsta där finns alla sorter och hela alfabetet i storlekar =D rätt dyrt men väääldigt snygga & sköna bh:ar har dom =)

2010-01-02 @ 14:14:41
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Milla

2010-01-04 @ 17:21:53
URL: http://camillaangel.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej Anna:)

Åhh vad magen växer, härligt:) på tal om BH vet jag hur de känns;) hade DD innan graviditeten & nu när jag Amma fick jag gott köpa en dyring från sköna under i H, haha trodde jag skulle smälla av;) men himla skön iaf, absolut värd pengarna:) Ha d bra,,Kram Camilla

2010-01-04 @ 17:24:31
URL: http://camillaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback