Ensam ikväll.



Första dagisdagen på ett tag pga sjukdom gick relativt bra.. Han grät såklart när jag lämnade honom, och mammahjärtat krossades en aning om man säger så. Men så fort jag kom hem ringde jag till dagis och hörde efter hur det gick. Då var han ute och lekte för fullt.
Idag har jag faktiskt inte gjort ett dyfft, och för en gångs skull tillät jag mig njuta av att vara latmask.

Sonen och pappan kom hem kl 14 och då hade vi en låååång mysstund. Pappa R har haft en långdag i dag, så han var hemma från 14-16 för att sen åka tillbaka till jobbet. Och i skrivande stund sitter han på Hockeyn!
Så kvällen har jag och William haft för oss själva. Vi har myst, läst bok, tittat på Tingeling och tagit en lååång dusch tillsammans och lekt med pippisarna!
Innan läggdags åt han mannagrynsgröt och njöt i sit fotölj med täcket upp till hakan till ännu mer Tingeling.
Sen behövde jag bara lägga honom på madrassen så snusade han sött! Älskade prins!

Jooo föresten, ikväll drog william upp mitt linne över magen och pussade mig på naveln. Men jag vet inte om det är för han tycker mammas mage är söt eller inte? ;) hihi


Näää nu ska jag lägga omkull mig på soffan och njuta av latheten lite till.
I morgon är det dagis igen och jag ska på sjukhuset kl 10:00.

Hoppas ni har en mysig Måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad roligt att det går bra på dagis =)

Tårar på morgonen är tyvär något som hör till just då man säger hejdå, men för de allra flesta barnen går det över så fort mamma/pappa är utom synhåll =)



För oss har det tack och lov gått över för minstingen nu och hon springer in och hinner knapt säga hejdå längre, då vill jag bara gråta!

Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback