God morgon Lördag!



Efter en strulig natt med massor av otäcka mardrömmar och toabesök vaknade jag till ett toppen humör!
På morgonkvisten åkte Robban & Wille iväg och knäppte lite fina kort, eftersom vi höll på med inskolningen på dagis när det knäpptes kort fick vi ta dom i dag istället! Enligt R så blev det ett TOPPEN kort på vår fina kille!! ;)

Wille ska sova middag nu runt 11 och lär sova ca 2 timmar. Efter det ska vi ta tag i Lördagen! Ska besöka min pappa och hämta hem min gamla "växa säng" som jag ska måla och fixa till Willekille. Han är ju stor nu och vääääägrar spjälsängen!

Vad säger ni om Idol finalen? Jag själv tyckte den var ganska trist. Det stod ju klart ganska tidigt vem som skulle vinna tycker jag ;) MEN Erik är en riktigt bra artist och jag tror han kommer lyckas! Han hade min röst.


Föööööresten, Vi (familjen) har blivit bjudna på 40h kryssning till Tallinn den 28 Januari av R´s mamma & pappa! Det längtar vi sååå tills. Vi skulle ju alla ha åkt till Gran Canaria i vår MEN datumet för avresa vad 12 april och vi är ju beräknad att få bebis den 13 ;) Så vi kan ju naturligtvis inte följa med, då ville dom bjuda oss på en kryssning istället. GUD så mysigt det ska bli.
Vi ska även passa på att gå på  Tittutultraljud den 28 januari, då vi ändå är i sthlm. Då får vi veta vem som bosatt sig i min mage!

Jag gissar faktiskt på tjej.




Näää nu kommer mina killar strax, Ha en FAB lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback