Längtan och väntan.



Den börjar kännas verkligare nu allt som har med graviditeten att göra. Längtar blir bara starkare för varje dag som går. Vi börjar klura på namn ordentligt, ett pojknamn har vi som är bestämt, med sen har vi några olika alternativ om det blir en flicka!

Tänk, vi ska bli 4. Vilken gåva. Varje barn är unikt. Och barn lär oss något så fantastiskt mycket, Om livet, Om kärlek, Om vad som är viktigt här i livet!


fast nu är vi ju i vecka 24..


Idag har vår prins varit en riktigt duktig kille. Han tog nämligen den omtalade svinsprutan. Han grät till i 10 sek, sen glömde han bort det. Började genast leka med bilarna och andra saker runt omkring. Duktig kille! Eftersom vaccineringen var kl 11 så blev han hemma i dag från dagis och går Tors-Fre istället. Så på eftermiddagen passade vi på att följa med momma ut på Birsta. Kikade runt lite, och Wille fick en ny mössa och en ny Tingeling film (han ser sig aldrig less på dem..)

 

I morgon är det som sagt dagisdags igen, och jag ska passa på att städa HELA huset. Har visning på kvällen, så då slår jag två flugor i en smäll "Visning/jul-städ". Hoppas bara jag slipper några sammandragningar. Det skrämmer mig lite att dom kommit så här tidigt, med tanke på hur jobbigt jag hade när jag väntade Wille. MEN jag vet att det är vanligt med sammandragningar och inge farligt Så länge dom inte är onda.

 

Nåja. Nu ska karln ha datorn.

Skriver mer när tid finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback