Mina läsare.


Jag har verkligen jätte fina och goa läsare måste jag få säga. Dom är inte fattig på att ge komplimanger! Dom säger alltid peppande ord och får mig att vilja blogga oftare! Utan er vore min blogg ingentind. Så en stooor vacker Guld Stjärna till ER!

Sen finns det även dom som får IG av mig. Men sånna läsare har vi alla. Elakingar!



Idag var sista dagisdagen för Wille, nu har han offiiciellt sitt första jullov, hur stort låter inte det? ;) Idag kom han hem med ett pepparkakshjärta med rött band i som han gjort själv på dagis, och så hade han ansiktet fullt av rivmärken. Såg ut som en riktig fajter! Han hade kommit ivägen för en grabb med för långa naglar helt enkelt.:)


Just ja, Var ju hos min kära BM i dag. Samma som jag hade med Willekille. Jag verkligen stortrivs med henne, på alla sätt. Hon är idealbilden av hur en barnmorska ska vara, Varm,vänligen,förstående,frågvis och ger mer än tusen råd om hon kan.
Idag lyssnade vi på bebishjärtat, som slog vääääldigt fort, mycket snabbare än W´s någonsing gjorde sa hon. Sen mätte vi och allt var toppen,
Jag fick höra att jag har "ideal magen" för en BM. Lätt att känna bebis och hon kände till o med bebisen huvud, redan nu.
Jo just ja, Hon tror det bor en flicka i min mage.


Och efter middagen hemma klädde vi på oss och for och kikade på en toppenfräsh lägenhet på Haga. Jätte fin och enkel. Som det ska vara.
Och när vi kom hem körde jag en sväng med dammsugarn och svabbade sen nedervåningen. Skönt! Nu kan jag koppla av!


I morgon blir en heldag på stan med la familia. Efter Willes sovning på dagen dvs. Vi ska handla sista julklapparna, och jag ska leta efter en röd kofta, har ni tips på någon fin?
Och sen har jag ju friss-tid! SOM jag längtar! Fick även hem mitt nyaste köp i postlådan i dag :

 



Nej nu ska jag lägga mig i tystnad och lyssna på BOX 21.
Ha en fin Tisdag kväll.





Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad roligt om det blir en av varje "sort" =)

Naturligtvis spelar det ju ingen roll bara barnet är friskt, men ska jag vara ärlig hade jag hoppats att vår prinsessa skulle vara just en prinsessa då vi redan hade en prins =)



Tänker ni ta reda på könet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback