W´s vv!



Har återfunnit min kärlek till
tradera och handlat en hel del åt William där på sista tiden.
I helgen vann jag ett par otroligt fina Villervalla jeansi strl 86. Och i dag damp dom ner i brevlådan. HUR fina som helst, perfekt att springa runt på dagis och busa i.

William har varit hemma med mig i dag från dagis, inatt var jag tvungen att kolla tempen på honom och den visade 40,1. I med alvedon sen har han sovit halva dagen. Ikväll har han varit piggare men ska ändå vara hemma i morgon, men han ska förhoppningsvis gå på dagis på Fre. Det började så bra, så man vill helst inte  att det blir föör stort glapp mellan dagarna så här i början. Men som sagt, det beror helt på om han är feberfri i morgon.


Nu sover lill älsklingen och jag ska kura ner mig i soffan!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo,

Hade verkligen önskat att du la ut fler bilder. Det gör bloggen sååå mycket roligare och spännande!

2009-12-03 @ 15:45:40
Postat av: Nikita

villervalla jeansen är super, Albin har ett par fast mörkare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback