Äntligen.



Nu har jag äntligen laddat över lite bilder från telefonen till datorn,
Enjoy!



William ute på promenad.


William leker lite alldeles själv.


William och mamma myser i soffan och ser på lite barntv.


Pappa lär sonen dricka ur glas, rekommenderas INTE ;)


Visst är han en riktig charmör? =]


Far och son. Mina vackraste och dyrbaraste!!


Tror ni han kommer börja lira boll? JA, om pappa får bestämma ;)


En liten glaskit!!



Också mina glasögon dådå...
 
Jag var först inne på att välja ett par mörka, lite mer markanta. Men kom fram till att jag hellre tar dessa som är lite mer diskreta då jag redan har så pass markanta ögonbryn m.m.




SÅÅ nu har ni lite att titta på tills min nya telefon kommer =]

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag måste ju bara få lov att säga att han är sjukt söt för att vara så liten. Det riktigt lyser om honom!

Postat av: Caroline

Gullunge!

Och riktigt fina brillor, jag vill också ha nya :D

2009-02-08 @ 21:10:59
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback