Babysång + prommisar!




Dagen började 06:05. Då valde William att slå upp sina underbara tvåblå!
Vi gick ner och myste lite till barntv i bakgrunden, det tar ca 2 minuter sen är det full fart i den lilla kroppen alltså. Han har såå mycket energi i kroppen så hälften vore nog! =] Han har börjat med något nytt, något som får både mig och R att vika oss dubbel av skratt. Han skriker rätt ut, tar satts med gåstolen och springer allt vad han kan, rätt in väggen *skrattar*
Vi tog det ganska lugn på förmiddagen, Jag gjorde i ordning det vi skulle äta till middag (För jag skulle INTE hinna göra den senare) medans William sprang omkring i köket i sin gåstol och öppnade alla lådor han kunde och slängde ur allt innehåll (Ja visst är han duktig, öppnar lådor och allt) efter det var det dags för lite tvätt och sen en powernap för William.

12 tog vi en prommis och mötte Tina & Tea för idag stod babysång på schemat. Alltid lika roligt, och i dag var det ännu fler mammor och bebisar! Underbart! Det märks på William att han uppskattar det. Han är verkligen JÄTTE lycklig när vi är där! =] Skrattar och ler för fulla muggar =]
Sen vart det prommis hem.

Dog i soffan en stund, GUD VILKEN TASKIG KONDIS!!


ikväll har det busats och mysts och tvättats ännu mer!
I morgon ska jag mysa ÄNNU mer med William för sen kommer hans mormor och kidnappar honom!
Han ska ju sova hos dom i morgon för att jag o R ska ta oss lite tid för oss själva och en ordentlig sovmorgon med LYXfrukost! =]


UNDERBART!

Nu har Robban varit och köpt Semla åt mig. Han är fööör Bäst!
Hejdååå! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback