Blogg goes auktion!



Jag fick hem ett par svarta strechjeans från
http://www.bubbleroom.se/ MEN insåg på en gång att jag ALDRIG någonsin kommer använda dessa snyggingar då dom sitter alldeles FEL på mig. Alldeles för STORA! Att jag aldrig lär mig att inte handla byxor på nätet. Hur som helst, tänker inte låda dessa bara ligga och damma, så jag säljer dom! testar på
bloggen först, annars åker dom ut på Tradera.


foto, www.bubbleroom.se










Rak design med dragkedja på myntficka och bakficka. Dekordragkedja bak. Nitar. Hällor. Dragkedjegylf. 98% bomull och 2% elastan. Längd innersöm ca 84 cm i storlek C38. Grenhöjd ca 21 cm. Fintvätt 40°.


200 kr, lappar sitter kvar och är ALDRIG använd, endast testad!
Försten till kvarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback