Bra dag, trots allt!



Mitt Hjärta R kom hem vid lunchtid med BLOMMOR till mig, bara sådär liksom. Sånt kan verkligen få mig att skina upp en sån här grå dag. Sånna där spontana saker! Blommorna var vackrast av vackrast, fast egentligen spelar det nog ingen roll om det är tullpaner för 39:90 på ICA eller en fin bukett för flera hundra. Utan det är tanken BAKOM som värmer såå!
Tack älskling!!

R ville åka och bada på eftermiddagen och självklart följde jag med mina två killar. William är en riktig tuffing i vattnet och fick han som han ville skulle han kasta sig handlöst i vattnet!! =)












   

också ett filmklipp bjuder vi på! =]


Kommentarer
Postat av: anneli och embla

hahha va söt han är W!! oj så han verkligen plaskar i vattnet:)

Postat av: Anonym

haha gud va söt, snacka om att älska vatten ;)

2009-02-24 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback