Del 1


Här kommer några bilder på vårat hem och hur vi bor.
Eftersom vi bor i ett hus så är det ganska mycket att fota..Så jag börjar med hur huset ser ut och hur det ser ut i det rum som vi spenderar mest tid i, Vardagsrummet! =]


Entren.


Soffan, som jag hoppas snart åker ut genom dörren *skrattar*


Gungstolen, som William älskade när han var mindre!


Williams myshörna. Här på golvet och mystäcket spenderar vi mycket tid.


Spegeln som jag målade om i höstas, och mina favorit-fotografier av W!


Bättre bild på fotografierna.


Några av alla ljuslycktor! =]



Ni får mer bilder under dagen!

Nu ska jag strax få i mig lite lunch, var en kamp att få i William lite gröt förut, och han har fortfarande diaree, inte så att det bara rinner igenom utan när han väl bajsar så är det bara löst. Ringde BVC för att vara på den säkra sidan och hon sa att vätskeersättning inte var nödvändigt och att hon skulle tro att det var som vi trodde, tänder på G! Skönt det iaf..

Efter robban slutar jobba idag blir det en sväng på IKEA.
Skoj!

Hur ser er Måndag ut? =]


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad fint ni har det! Jag vill se mer :]

Postat av: anneli och embla

meen så tjusigt ni bor;) trivs ni då?? guud va nyfiken ja är på resterande rum!:) kram

2009-02-16 @ 14:50:40
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Frida

Anna vart är det du ska göra bröstförstoringen? Har du fått någon prisuppgift av läkaren, eller är det något som kommer gå på någon special försäkring?

2009-02-16 @ 22:31:52
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback