En liten tanke kanske?



Jag satt här i min lugnan ro och flippra runt på boken (facebooken) bland vänner och bekanta. Kikade in på en gammal tjejvän, och jag blev faktiskt lite ställd. Egentligen borde jag inte bli det av den här personen, för hon har faktiskt fått mig riktigt fundersam alltför många gånger..
Och jag måste få säga det, Antingen är hon så otroligt falsk att hon glömmer allt skitsnack som flyger ur hennes lilla mun eller så måste hon må väääldigt väääldigt dåligt och inte vet vart hon själv står någonstans på denna jord.

Detta må hända vara småsaker, men att höra hennes prata illa om andra människor och hur dom har sårat henne och hur hennes "så kallade" vänner haft dåligt inflytande på henne, och sen i andra sekund så älskar hon dom högre än högst och umgås nonstop. Vad säger hon då om MIG? Det är DET jag hakar upp mig på. Efter allt illa hon sagt om folk TILL MIG, vad säger hon då inte OM MIG till andra?

Jag blir faktiskt chokad även fast jag inte borde.
Men NU efter många vändor har jag äntligen insett vilken otroligt falsk och osäker människa detta är.


Nu tänker vissa säkerligen, med all rätt "Har du inget viktigare att tänka på"
Men detta bekymrar faktiskt MIG. Jag har lagt ner mååånga mååånga timmar på att försöka hjälpa denna tjej och då är det inte roligt att tänka så här...





Bara en liten tanke liksom..

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite sent svar på din kommentar ang längd på bebisen i magen..:) ja du har så rätt så, men jag blev så chockad att bebisen redan är så pass stor som den är :O tycker det är konstigt att den växt så fort på nåt vis :P



Ang ditt inlägg. Mycket tänkvärt :)

Postat av: Kattis

Känner igen det sååå väl! och det är faktiskt viktiga tankar för vissa, de som inte känner så kanske är just en sån som snackar skit om alla hela tiden. Det är ju "dom" som går misste, inte vi! :)

2009-02-04 @ 10:50:24
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback