Fortsättning

Fick in massa frågor i gårkväll efter att jag lagt mig så tänkte ta och svara på dom nu!
Jätte roligt med alla frågor! =]




Anonym frågar
Förstår helt att du inte kan svara på det pga din sambo ingen fara.
Vad jobba han med?
Du vill utbilda dig till barnmorska, vart vill du då jobba?

Vill ni ha ett barn till eller ännu flera?
Vill ni ha nästa barn också på W eller?

Många vill ha alla sina barn på samma första bokstav därför jag fråga.

Hade ni några andra namn på förslag än William?
Flicknamn och Pojknamn?

Robban jobbar på Nordea Liv och Pension.
Jag skulle naturligtvis vilja jobba på Förlossningen, men skulle även kunna tänka mig MVC.
Nej vi ska nog ha 2 barn till innan vi stänger bebisfabriken! Och nej nästa barn kommer inte bli en "W".
Till en början så hade vi några andra förslag än William, vi funderade på Elias också, men vi bestämde oss fort för att det skulle vara en William!
Ja/Vi har nog redan tänkt ut vad våra nästa barn ska heta, självklart så beror det ju på om det blir en flicka eller pojke, men vi har namn till båda! =) Blir det en pojke så blir det en E (Nej inte en Elias)! Och blir det en tjej så blir det antingen en A eller E! =) Mer kan jag såklart inte säga ;)
 



Caroline frågar
Då frågar jag en liten fråga ;)
När tänkte ni skola in W på dagis? Tänkte du vara hemma med båda barnen, eller ska W få gå på dagis?


William ska självklart få gå på dagis, som alla barn har rätt att göra tycker jag, vare sig jag är hemma med vårat andra barn eller ej, sen kan han ha förmånen att få vara hemma NÅNDAG i veckan med oss, men självkalrt, Dagis!
Vi ska skola in honom januari 2010.





Frida frågar
Betalar ni TV-licens... näää.. vilken tråååkig fråga!
Jag tar en annan!

Är du alltid så där glad o pigg som du är på babysången? Eller är det bara Tisdagar 12.30-15.00 som du är så härligt glad ? :)


Den där med Tv-licens är klurig ;)
Oftast är jag nog glad skulle jag tro, men sen har väl jag dagar, precis som alla andra då man går och muttrar för sig själv eller dagar då man går i mysisar dagarna lång och är dödstrött. Så är det ju när man har små barn, och sen är jag verkligen INGEN morgon människa, så dom dagar då jag klivit upp tidigt tar det längre tid innan jag är happyme igen ;)




Therese frågar
Wohoo! Får jag fråga ännu mer? :)
- Är du nöjd med din nya mobil? Jag funderar också på en sån, men jag är så petig på vissa funktioner.
- Vilken film tycker du är den bästa någonsin?
- Källsorterar du? (Haha, jag har brist på fantasi)
- Tycker du fortfarande om Dooleys? ;)

Även fast jag följer bloggen dagligen så förvånas jag över Williams framsteg, tänk att han REDAN står!? :D

Åh Therese, ja visst är det fantastiskt! Det går så fort allting!! Tyckte nyss han låg och bökade i min mage!

Jag är JÄTTE nöjd med min nya mobil, den uppfyller verkligen alla krav som jag har på en mobil! Så den kan jag verkligen rekomendera!!
Bästa film..Hmm den var knepig, finns mängder av bra filmer, men en favorit är nog The Notebok. Den har allt som en bra film ska ha tycker jag! Plus att jag bara har bra minnen till den filmen *Fniss*
Nej jag källsorterar inte allt..Däremot slänger jag papper/kartonger m.m. för sig.

Och jaa jag tycker fortfarande om Dooleys! *Mums* Tyvärr finns inte tillfälle att dricka det alltför ofta, men när tillfället ges så skulle jag INTE tacka nej till en smarrig Dooleys (på någons balkong *Skrattar*)

Kommentarer
Postat av: Theres

Tänk att nästan alla pratar om The Notebook, jag måste nog se den jag med :)

Nu kan jag inte komma på mer än en fråga till, har du körkort? Jag själv har inte fixat det ännu och jag blir fegare ju äldre jag blir. Men jag har sagt till mig själv att jag bör ha fixat det innan det är dags för familj :)

Ja du, balkong och Dooleys. Det var andra tider det.

Tänk vad vi har förändrats och blivit klokare sen dess :)

2009-02-20 @ 11:39:20
Postat av: Jossan

Jag håller med i dagis frågan, alla barn behöver få den sociala träningen =)



Och är man hemma med syskon får han ju bara var där 15h/v..

På de flesta dagis är det mellan 9-14 tre dagar i veckan, oftast tis-tors =)



Vi tänkte skola in vår lill flisa redan nu i oktober så att båda barnen hinner gå tillsammans ett år innan P börjar skolan =)

Postat av: Anna Lindström

Therese: Nej jag har inte körkort, Många ggr önskar jag att jag hade det, skulle vara såå mycket lättare nu när man har william, men man kan inte få allt, och tiden har inte funnits och inte pengarna heller, MEN en vacker dag kommer då jag kan ta körkortet :D

2009-02-20 @ 14:08:20
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback