liten liten bebis..



Är det någon annan mamma mer än mig så helt plötligt kan få sån otroligt lust och känsla efter att skaffa en till liten bebis? Okej, Jag är varken dum eller naiv, självklart ska William blir liiite större innan vi sätter igång bebisverkstan MEN känslan kvarstår, finns nog ingen så underbart som att få ligga och snusa bebisdoft. Känslan av att träffa sin bebis för första gången är MAGISK. Kommer aldrig kunna beskriva den känslan ordagrant för det går helt enkelt inte.

Jag längtar såå tills den dag min lille William ska bli storebror.
Jag längtar såå tills den dag då jag blir 2barns mamma.

Förut trodde jag inte det om mig, att jag var en familjemamma-människa.
Men det är just vad jag är, älskar mitt liv som mamma och allt som här därtill!
Det är ju faktiskt helt underbart!!





okej där kom ett litet bröst med, men vad gör det. Det var ju min älskade Williams matfabrik LÄNGE =]

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja efter P kände jag så, men nu när jag har 2, en av varje dessutom så känner jag mej nöjd...

Jag har dom och dom har varandra, det får räcka...



Dessutom får det inte plats med fler barn i vårat hus nu =P

Haha

Postat av: Malin

Jag känner likadant som du! Fast mitt lilla busfrö är ju liiite äldre än ditt, hon fyller tre i år! Så snart kanske man ska våga sig på en till!! Mysigt!

2009-02-06 @ 09:55:33
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag längtar också efter en bebis ;)



JA! Det tycker jag med :) Är bara upptagen på förmiddagen på torsdagar då vi har babysång, annars har jag ingenting spec för mig :D

2009-02-06 @ 10:18:11
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: sandra

Anna jag tycker du är fruktansvärt dålig att svara i telefon...:/ lägg in lite bilder på dig nu så man får se hur du ser ut nu förtiden..puss

2009-02-06 @ 12:32:42
URL: http://www.sandrahamrin.bloggagratis.se
Postat av: Anna Lindström

Sandra: Ja min telefon är ständigt på ljudlös och som jag skrivit tusen ggr på bloggen så är jag otroligt dålig på att använda telefonen, Borde bli bättre I Know, men oftast när man får nåttpå telefon så har man fullt upp med lilleman och tänker "Jag svarar på det där sen" Och sen glömmer man det :)



Ja jag ska bli bättre på att lägga in bilderpå mig själv, Men vet inte om det skulle vara så intressant, ser likadan ut varje dag ungefär :)

2009-02-06 @ 13:30:28
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: sandra

ha ha men skärp dig du har ju håret olika tex:) du måste ta en prommis hit och hälsa på ju och så kan vi låta hundarna leka lite ju :)

2009-02-06 @ 13:42:19
URL: http://www.sandrahamrin.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Jag kan längta nåt fruktansvärt efter att vara gravid och ha en bebis men det är inte förrän nu när min son snart är 2,5 år som den känslan har kommit. Men vi ska vänta lite till med det. Lite mysigt att längta också. =)

Trevlig helg! /Erika

2009-02-06 @ 19:51:30
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback